Monday, March 28, 2022

Pagkosmia hmera Daun Περιληπτική Ποιοτική Εκπαίδευση για Όλους

 


Περιληπτική Ποιοτική Εκπαίδευση για Όλους

Εικονική εκδήλωση: Παρασκευή, 8 Απριλίου 2022, 10:00 - 11:15 π.μ. EST

Εγγραφή

Την τελευταία δεκαετία, έχει σημειωθεί σημαντική πρόοδος προς την αύξηση της πρόσβασης στην εκπαίδευση γενικά, καθώς και για τα άτομα με αυτισμό ειδικά.

Ωστόσο, το 2020, καθώς η πανδημία του COVID-19 εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο, η πλειονότητα των χωρών ανακοίνωσε το προσωρινό κλείσιμο των σχολείων, επηρεάζοντας περισσότερο από το 90 τοις εκατό των μαθητών παγκοσμίως. Η διαταραχή στη μάθηση που προκλήθηκε από την πανδημία έχει αντιστρέψει χρόνια προόδου και έχει επιδεινώσει τις ανισότητες στην εκπαίδευση.

Πολλοί μαθητές με αυτισμό έχουν πληγεί ιδιαίτερα σκληρά και οι μελέτες δείχνουν ότι έχουν επηρεαστεί δυσανάλογα από διαταραχές στη ρουτίνα, καθώς και από υπηρεσίες και υποστήριξη στις οποίες βασίζονται.

Στόχος 4 Βιώσιμης Ανάπτυξης – Ποιοτική Εκπαίδευση

Οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης που εγκρίθηκαν από παγκόσμιους ηγέτες στα Ηνωμένα Έθνη το 2015 παρέχουν ένα σχέδιο για την αντιμετώπιση των μεγάλων προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κόσμος, συμπεριλαμβανομένης της ανισότητας.

Ο στόχος 4 Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ 4) εστιάζει στη διασφάλιση χωρίς αποκλεισμούς και δίκαιη ποιοτική εκπαίδευση και στην προώθηση ευκαιριών δια βίου μάθησης για όλους, ως το θεμέλιο για τη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων και τη μείωση των ανισοτήτων.

Οι συγκεκριμένοι στόχοι για τον ΣΒΑ 4 αναφέρονται στην ανάγκη διασφάλισης «ισότιμης πρόσβασης σε όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης και επαγγελματικής κατάρτισης» για τα άτομα με αναπηρία και κατασκευή και αναβάθμιση εκπαιδευτικών εγκαταστάσεων που είναι ευαίσθητες στην αναπηρία και που παρέχουν «περιβάλλοντα μάθησης χωρίς αποκλεισμούς και αποτελεσματικά για όλους. ”

Από αυτή την άποψη, οι ΣΒΑ απηχούν τη Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία . Το άρθρο 24 της Σύμβασης αναγνωρίζει ότι τα άτομα με αναπηρία έχουν το δικαίωμα σε ποιοτική εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς σε ίση βάση με τους άλλους και ότι θα πρέπει να παρέχεται εύλογη προσαρμογή στις απαιτήσεις του ατόμου.

Εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό 2022

Η φετινή εορτή θα ασχοληθεί με τη συνεκπαίδευση στο πλαίσιο του SDG 4 - η υπόσχεση και η πραγματικότητα - μέσω μιας εικονικής εκδήλωσης που θα περιλαμβάνει μια συντονισμένη συζήτηση σε πάνελ, μαζί με σύντομες παρουσιάσεις από αυτοσυνήγορες, εκπαιδευτικούς και άλλους ειδικούς.

Το θέμα της συνεκπαίδευσης είναι εγγενώς συνδεδεμένο με το επίκεντρο της τήρησης της περσινής WAAD, «Ένταξη στο χώρο εργασίας». Οι συμμετέχοντες στην περσινή εκδήλωση τόνισαν πόσο σημαντικό είναι να προωθηθεί η ποιοτική εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς για άτομα στο φάσμα του αυτισμού, ώστε να μπορούν να εκπληρώσουν τις δυνατότητές τους και να επιτύχουν βιώσιμη επιτυχία στην αγορά εργασίας. Από αυτή την άποψη, η συνεκπαίδευση είναι το κλειδί για τη μετασχηματιστική υπόσχεση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης, να μην αφήσουμε ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΙΣΩ .

Η εκδήλωση διοργανώνεται από το Τμήμα Παγκόσμιων Επικοινωνιών των Ηνωμένων Εθνών και το Τμήμα Οικονομικών και Κοινωνικών Υποθέσεων του ΟΗΕ, με την υποστήριξη εταίρων της κοινωνίας των πολιτών, όπως το Δίκτυο Αυτιστικής Αυτοπροστασίας, το Παγκόσμιο Σχέδιο Αυτισμού και το Ίδρυμα Specialisterne.

https://www.un.org/en/observances/autism-day?mc_cid=bd226b00ed&mc_eid=805613876e



No comments: