Tuesday, August 20, 2013

SAM_0497
SAM_0618
SAM_0469
Περάσαμε 7 υπέροχες μέρες σ’ ένα καταπράσινο χωριό της Πολωνίας ,το Wasilków. Το θέμα του προγράμματός μας ήταν “All 4 One Europe” που περιλάμβανε διάφορες οικολογικές δράσεις και στο οποίο συμμετείχαν άλλα 3 γκρουπ από Πορτογαλία, Ρουμανία και Πολωνία. Κάθε μας μέρα ήταν γεμάτη με διαφορετικές δραστηριότητες. Την πρώτη μέρα είχαμε παιχνίδια γνωριμίας, έτσι ώστε να γνωριστούμε με τα υπόλοιπα γκρουπ και επίσης το βράδυ της ίδιας μέρας είχαμε διαπολιτισμική βραδιά, στην οποία κάθε γκρουπ ετοίμασε παραδοσιακά πιάτα της χώρας του.
Τη δεύτερη μέρα κάναμε εξόρμηση στο δάσος Święta Woda, όπου εκεί συλλέξαμε ανακυκλώσιμα υλικά . Αργότερα ήταν η βραδιά του Ρουμάνικου γκρουπ, οι οποίοι μας παρουσίασαν μερικά πράγματα για την χώρα τους, χοροί, παιχνίδια και τοπικό φαγητό. Την επόμενη μέρα χωριστήκαμε σε 4 ομάδες, η πρώτη ομάδα ήταν υπεύθυνη για το flash mob,η δεύτερη για το eco-drama, η τρίτη κατασκεύασε ένα γλυπτό με τα ανακυκλώσιμα υλικά που μαζέψαμε από το δάσος και τέλος η τελευταία ομάδα έφτιαξε μάσκες , πανό και ότι άλλο χρειαζόταν για το θεατρικό του eco-drama.Η βραδιά της τρίτης μέρας ήταν η βραδιά των Ελλήνων, όπου τους ετοιμάσαμε μια παρουσίαση για την Ελλάδα και για την Praxis,παραδοσιακούς χορούς, παιχνίδια και τοπικό φαγητό.
Η επόμενη μέρα που ακολούθησε ήταν αρκετά κουραστική, αλλά και διασκεδαστική . Αρχικά κάναμε μια πρώτη δοκιμή του flash mob και του eco-drama στην πλατεία του χωριού, η οποία πήγε αρκετά καλά με βάση τις αντιδράσεις των περαστικών. Στη συνέχεια ακολούθησαν παιχνίδια στην αυλή, όπου συμμετείχαμε και διασκεδάσαμε όλοι μας. Το βράδυ ήταν η σειρά των Πορτογάλων να μας παρουσιάσουν όσα είχαν ετοιμάσει για εμάς.
Την πέμπτη μέρα πήγαμεε την πρώτη μας εκδρομή σε άλλη πόλη. Πρώτα επισκεφτήκαμε το αρχαίο δάσος με το τρένο, η διαδρομή στο δάσος της Balowieza ήταν αρκετά εντυπωσιακή. Έπειτα, κάναμε ξενάγηση στο μουσείο Forest and Nature Museum και στο τέλος της εκδρομής μας επισκεφτήκαμε το Bison Show Reserve , όπου εκεί είδαμε από κοντά κάποια ζώα που ζούσαν στο αρχαίο δάσος (βίσωνες ,λύκοι, αγριόγατες κλπ. ).Όταν γυρίσαμε πίσω ήταν η βραδιά της Πολωνικής ομάδας, οι οποίο μας ετοίμασαν αρκετά παιχνίδια, μερικά πράγματα για τη χώρα τους και παραδοσιακό φαγητό της χώρας τους.
Την τελευταία μέρα ξεκινήσαμε πρωί πρωί για το εμπορικό του Bialystok,όπου εκεί παρουσιάσαμε το flash mob και το eco-drama που είχαμε προετοιμάσει τις προηγούμενες μέρες και ελπίζουμε ότι το show μας ήταν επιτυχημένο. Στη συνέχεια κάναμε ξενάγηση στην πόλη του Bialystok, αλλά δεν είδαμε τόσα όσα θα θέλαμε λόγω κακοκαιρίας. Ένα από τα αξιοθέατα που επισκεφτήκαμε είναι το παλάτι και τους οι υπέροχους κήπους. Όλοι απολαύσαμε το τοπίο και φυσικά βγήκαμε πολλές φωτογραφίες!
Δοκιμάσαμε νέα πράγματα, κάναμε καινούργιους φίλους και ήταν για όλους μας μια αξέχαστη εμπειρία που θα την θυμόμαστε για πάντα!
Οι Έλληνες συμμετέχοντες: Αναστασία Μαλάμογλου,Μιχάλης Μαλάμογλου,Αργύρης Βογιάρης,Βασιλεία Μερετούδη,Μαίρη Λιάκου,Λήδα Μανούσου-Αλεξίου,Θεανώ Μπαρμπέρη,Γιώργος Αριτζίδης,Ιωάννα Γαρουφαλιά,Στέβη Τζανίκου,Ξένια Φαραντάκη,Μαρία-Σοφία Μπαγιάτη