Wednesday, November 11, 2020

5 συμβουλές για να κάνετε καλύτερα με online μαθήματα

 

5 συμβουλές για να κάνετε καλύτερα με online μαθήματα

Θέση
Εικόνα
Τόνισε μαθητής

Το διαδικτυακό σχολείο ήταν ένας πραγματικός αγώνας για μένα και τους περισσότερους φίλους μου. Γνωρίζω ότι δεν είναι εύκολο να συμβαδίζεις με τις εργασίες, ακόμη και να παραμένεις επικεντρωμένος στο τι συμβαίνει κατά τη διάρκεια της τάξης. Θα μπορούσα να πω ότι ξέρω ακριβώς πώς νιώθεις γιατί έτσι κι εγώ νιώθω! Οι άνθρωποι μπορεί να λένε ότι το διαδικτυακό σχολείο πρέπει να είναι πολύ πιο εύκολο, αλλά όταν έχετε συνηθίσει στο σχολείο αυτοπροσώπως, είναι μια πολύ δύσκολη αλλαγή και είναι δύσκολο να προσαρμοστείτε σε αυτό. Όταν έχετε συνηθίσει να έχετε πραγματική βοήθεια και προσωπικές συνομιλίες πρόσωπο με πρόσωπο, είναι πολύ πιο δύσκολο για εσάς να βρείτε έναν τρόπο να ζητήσετε βοήθεια και πιο δύσκολο για τους εκπαιδευτικούς σας να σας βοηθήσουν. Για αυτούς τους λόγους και πολλά άλλα, ακολουθούν μερικές συμβουλές για το πώς να κάνετε καλύτερα στις διαδικτυακές σας τάξεις.

  1. Τοποθετήστε το τηλέφωνό σας ή τυχόν περισπασμούς σε διαφορετική τοποθεσία. Το ξέρω προσωπικά, αποσπάται πραγματικά το τηλέφωνό μου. Έχω παρατηρήσει ότι όταν δεν έχω το τηλέφωνό μου γύρω μου, είμαι περισσότερο επικεντρωμένος στο τι συμβαίνει στα μαθήματά μου. Αντίθετα, αν έχω το τηλέφωνό μου γύρω μου, διαπιστώνω ότι το αρπάζω κάθε 5 λεπτά, για να δω αν κάποιος μου έχει στείλει μήνυμα κειμένου, ή ακόμα και για να πάει στο tik tok και να παρακολουθήσει κάποια βίντεο. Μελέτες έχουν δείξει ότι υπάρχει περίπου το 66% του πληθυσμού που είναι εθισμένος στα τηλέφωνά τους. Ακόμα κι αν δεν θέλετε να το παραδεχτείτε, θα μπορούσατε ενδεχομένως να είστε μέρος αυτού του 66%. Εγώ και εγώ θα μπορούσα να είμαι μέρος αυτού του 66%! Σύμφωνα με αυτόν τον ιστότοπο ειδήσεων,Τα κινητά τηλέφωνα έχουν αποδειχθεί ότι είναι μια από τις πιο κοινές περισπασμούς. Μπορεί να μην φαίνεται τίποτα αυτή τη στιγμή, αλλά αυτό θα βλάψει πολύ το βαθμό σας, όταν φτάσετε στη δουλειά και δεν ξέρετε πώς να το κάνετε. Το έμαθα από προσωπική εμπειρία! Το να βάζετε το τηλέφωνό σας σε διαφορετικό δωμάτιο ή ακόμα και να το κρατάτε κάποιος ενώ είστε στην τάξη ή να κάνετε την εργασία στο σπίτι θα σας ωφελήσει στο μέγιστο. Θα μάθετε για όλα όσα διδάσκει ο δάσκαλος και θα ολοκληρώσετε την εργασία σας πολύ πιο γρήγορα, με περισσότερη ευκολία. 
  2. Έχετε ένα ωραίο, οργανωμένο μέρος για να εργαστείτε. Το ξέρω προσωπικά, δουλεύω καλύτερα όταν δουλεύω με ένα καθαρό περιβάλλον. Δεν νομίζω ότι κάποιος θα εργαζόταν αποτελεσματικά αν χάσει το μολύβι ή τη γόμα κάθε 2 λεπτά! Αυτό θα προέλθει από προσωπική εμπειρία. Θα μπορούσα να δουλεύω ήρεμα στα μαθηματικά μου, όταν κάνω λάθος. Μερικές φορές, η περιοχή εργασίας μου είναι λίγο πιο ακατάστατη και μπορεί να χρειαστούν έως και 5 λεπτά για να βρω τη γόμα ή τη λευκή μου. Αυτό είναι τρελό! Όταν είστε οργανωμένοι και εργάζεστε σε ένα οργανωμένο περιβάλλον θα σας βοηθήσουν να είστε ήρεμοι με το μυαλό σας. Όταν είστε ήσυχοι με το μυαλό σας, εργάζεστε με περισσότερη ευκολία και ολοκληρώνετε τη δουλειά σας πολύ πιο γρήγορα. 
  3. Ορίστε ένα πρόγραμμα. Η οργάνωση του χρόνου θα σας ωφελήσει στο μέγιστο. Προσωπικά, είμαι πολύ κακός με τη διαχείριση του χρόνου, ειδικά αν έχω περισπασμούς περισπασμού γύρω μου. Έχω διαπιστώσει ότι όταν κάνω την εργασία μου, δουλεύω καλύτερα με τη μουσική. Έβαλα τα ακουστικά μου και είμαι απαλλαγμένος από περισπασμούς. Προφανώς, ξέρω ότι δεν είναι το ίδιο για όλους. Προσπαθήστε να πειραματιστείτε για να δείτε τι λειτουργεί καλύτερα για εσάς. Επιστροφή στη διαχείριση του χρόνου. Είναι πάντα πιο εύκολο όταν ορίζετε ώρες για ό, τι πρέπει να κάνετε. Υπάρχουν μόνο τόσα πολλά που μπορείτε να κάνετε σε 24 ώρες. Πρέπει να ορίσετε ώρες για κάθε δραστηριότητα ή έργο που πρέπει να κάνετε. Θα είστε πολύ πιο παραγωγικοί και θα εργαστείτε καλύτερα αν ξέρετε τι να κάνετε στη συνέχεια. Απλώς φροντίστε να ορίσετε αρκετό χρόνο για κάθε έργο που πρέπει να κάνετε. Πρέπει επίσης να έχετε έναν προγραμματιστή. Η καλή διαχείριση του χρόνου έρχεται με το να έχετε έναν προγραμματιστή. Όπως ανέφερα παραπάνω, πρέπει να είστε οργανωμένοι και να γνωρίζετε όλα τα πράγματα που πρέπει να κάνετε εκείνη την ημέρα. 
  4. Κοιμήσου αρκετά. Η ξεκούραστη νύχτα είναι το κλειδί για μια καλή μέρα. * Συγνώμη αποκοιμήθηκα *, αλλά επέστρεψα τώρα. Όπως είπα, όταν ο εγκέφαλός σας είναι πλήρως ξεκουρασμένος, θα λειτουργήσει με την πλήρη του χωρητικότητα. Προσωπικά, όταν δεν κοιμάμαι αρκετά, παίρνω πολύ άσχημα πονοκεφάλους. Όταν έχω πονοκεφάλους, δεν μπορώ να επικεντρωθώ σε αυτό που δουλεύω. Η απόλυτη ανάπαυση θα σας βοηθήσει ακόμη και να δείτε καλύτερα. Μερικές φορές, θα είμαι στην τάξη και δεν μπορούσα να κρατήσω τα μάτια μου ανοιχτά! Ο ανιψιός μου θα είναι στην τάξη του, ενώ κοιμάται! Δεν καταλαβαίνω πώς υποτίθεται ότι θα μάθουν αν δεν είναι ακόμη ξύπνιοι. Είναι πολύ πιο δύσκολο να κατανοήσεις πραγματικά τι διδάσκεις. Το να κοιμάστε αρκετά θα βοηθήσει το σώμα σας να αισθάνεται πιο ενεργητικό. Όχι μόνο θα έχετε ενέργεια για τη σχολική εργασία, αλλά θα έχετε επίσης αρκετή ενέργεια για να εργαστείτε σε οτιδήποτε άλλο πρέπει να κάνετε, ίσως ακόμη και να πάτε για σπορ. Μαζί με μια ξεκούραστη νύχτα, θα πρέπει να απολαύσετε ένα ωραίο και γεμάτο πρωινό!
  5. Πιείτε σνακ και ποτό. Συχνά βρισκόμουν να σηκωθώ για να φάω κάτι για να φάω ενώ κάνω την εργασία μου. Δεν ξέρω για όλους σας, αλλά ξέρω ότι τρώω συνήθως κάτι καθώς κάνω τη δουλειά μου. Μερικές φορές το σώμα σας κουράζεται πολύ από ό, τι έχετε κάνει όλη την ημέρα, οπότε έχοντας ένα σνακ και κάτι να πιείτε γύρω σας θα σας βοηθήσει και το σώμα σας να αισθανθείτε πολύ καλύτερα. Θα σας βοηθήσει να αισθανθείτε ενεργοποιημένοι και ενυδατωμένοι, στο σημείο που είστε έτοιμοι να συνεχίσετε να εργάζεστε σε ό, τι κι αν εργάζεστε. Συνήθως, ο τύπος σνακ που θα είχα είναι ένα φρούτο και λίγο νερό. Ένα υγιεινό σνακ είναι πάντα ο τρόπος να πάτε. Μερικές φορές, το στομάχι θέλει μόνο κάτι, οπότε είναι απαραίτητο να το ταΐζεις ό, τι φαίνεται κατάλληλο για το σώμα σου. Έχω παρατηρήσει ότι όταν βρίσκομαι με άδειο στομάχι, προσπαθώ να κάνω τη δουλειά μου, βρω τον εαυτό μου να κοιμάται, να σκεφτώ τι πρέπει να φάω. Κρατήστε το στομάχι και τον εγκέφαλό σας ευχαριστημένο με λίγη τροφή.
  6. https://www.voicesofyouth.org/blog/5-tips-do-better-online-classes

No comments: