Thursday, November 12, 2020

Ένα πάθος που βρήκα καραντίνα: Τέχνη! Στειλτε την ιστορία σας !!!

 

Αυτό είναι το έργο μου.  Το κάλυμμα ήταν απλό χαρτόνι στην αρχή, έτσι αποφάσισα να το διακοσμήσω με σκετσάκια που έκανα.
Αυτό είναι το εξώφυλλο της τέχνης μου. Είχε ένα απλό κάλυμμα από χαρτόνι, έτσι αποφάσισα να το διακοσμήσω με σκετσάκια που έκανα.

Η τέχνη έχει γίνει ένα νέο πάθος μου κατά τη διάρκεια της καραντίνας. Στο παρελθόν, ποτέ δεν θεωρούσα τον εαυτό μου καλό στην τέχνη, αλλά μάλλον γράφω, γράφω οτιδήποτε όπως ιστορίες, ποίηση, δοκίμια, αναφορές κ.λπ. Πάντα ήμουν συγγραφέας και φανατικός της ιστορίας, αλλά  ποτέ  καλλιτέχνης. Ωστόσο, παρά το ότι είμαι καλός στο γράψιμο, ήμουν και εξακολουθώ να είμαι άτομο που ανακαλύπτω τον εαυτό μου και ο εγκλεισμός στο σπίτι με έκανε να ανακαλύψω ότι έχω μεγάλες δυνατότητες και για την τέχνη!

Δεν πρόκειται να ψέψω, συνήθιζα να θαυμάζω και λίγο φθόνο στους μεγάλους καλλιτέχνες. Πάντα ήθελα να είμαι υπέροχος στην τέχνη, αλλά το έντερό μου μου είπε ότι δεν θα μπορούσα ποτέ να είμαι και απογοητευόμουν καθώς ορισμένοι άνθρωποι που γνωρίζω είναι καταπληκτικοί στο ρεαλιστικό σχέδιο και ζωγραφική. Ήμουν πάντα ντροπιασμένος να δείξω την τέχνη μου καθώς έμοιαζαν με κινούμενους χαρακτήρες και όχι ρεαλιστικούς. Αλλά συνειδητοποίησα ότι δεν χρειάζεται να είμαι σπουδαίος σε έναν τομέα που είναι άλλο άτομο και μπορώ να βρω άλλους τρόπους για να ξεχωρίσω και δεν ήμουν πλέον συνειδητοποιημένος να δείξω την τέχνη μου και έτσι άρχισα να γράφω blog στο Voices of Youth.

Βελτιώνομαι στην τέχνη καθώς μεγαλώνει η ηλικία μου. Οι άνθρωποι λένε συχνά ότι ορισμένοι έχουν "το δώρο" για να σχεδιάσουν ή να ζωγραφίσουν. Αυτό όμως δεν είναι ακριβές και δεν είναι απολύτως αλήθεια, κατά τη γνώμη μου. Η τέχνη σας γίνεται καλύτερη καθώς μεγαλώνετε και αρχίζετε να ασκείστε περισσότερο. Ναι, η τέχνη απαιτεί υπομονή και εξάσκηση. Οι καλλιτέχνες στην αρχαιότητα, για παράδειγμα, χρειάστηκαν χρόνια για να ζωγραφίσουν μια μόνο εικόνα καθώς ήταν τόσο αφοσιωμένες και δεν είχαν τα υλικά που κάνουμε που θεωρούμε δεδομένα. Αυτό είναι αξιοσημείωτο υπομονή και αφοσίωση. Οι σημερινοί καλλιτέχνες μπορεί να μην χρειάζονται  χρόνια  για να σχεδιάσουν, αλλά χρειάζονται πολύ χρόνο. Η υπομονή και η αφοσίωση είναι χαρακτηριστικά που εξακολουθούν να χρειάζονται τόσο οι αναδυόμενοι όσο και οι μακροχρόνιοι καλλιτέχνες.

Έτσι, έμαθα 3 πράγματα. Νο. 1: ΠΟΤΕ μην συγκρίνεις τον εαυτό σου με τους άλλους, Νο.2: Καλά πράγματα ΠΑΡΕΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ (Η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια μέρα!), Νο. 3: Η πρακτική κάνει ΤΕΛΕΙΟ. Εάν εξακολουθείτε να βρίσκεστε, μην ανησυχείτε! Κανείς δεν  γεννιέται υπέροχος, αλλά έγινε υπέροχος.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

ΥΠΟΒΑΛΕΤΕ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

https://www.voicesofyouth.org/user/login?destination=/add/blog

No comments: