Συνομιλία με νέους παγκόσμιους πολίτες

Ο COO της BKMC Katrin Harvey συμμετείχε σε μια ομάδα νέων

 παγκόσμιων πολιτών από τη Γαλλία, τις ΗΠΑ και τον Καναδά για να 

συζητήσουν την ιδέα πίσω από την παγκόσμια ιθαγένεια και πώς μπορούν να 

συμμετάσχουν οι νέοι.

Στις 21.12.2020, ο COO Katrin Harvey προσκλήθηκε σε μια διαδραστική 

συνομιλία, ως μέρος της Παγκόσμιας Σειράς που διοργανώθηκε από τους 

Young Global Citizens , μια διασυνοριακή πρωτοβουλία για την εκπαίδευση

 μαθητών κάθε ηλικίας σχετικά με την παγκόσμια ιθαγένεια. Το διεθνές 

κοινό κυμαινόταν από μαθητές στο δημοτικό σχολείο έως μαθητές 

γυμνασίου καθώς και τους δασκάλους τους, όλοι ενδιαφέρονται να 

ασχοληθούν περισσότερο με τους στόχους αειφόρου ανάπτυξης και την

 αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.

Ακούστε τους ίδιους τους μαθητές:


"Γεια σας! Είμαι ο Jade και είμαι 12 ετών από τη σχολή Blessed Sacrament

 στο Βανκούβερ του Καναδά. Πριν από 2 χρόνια ξεκινήσαμε να

 δουλεύουμε πάνω σε ένα κίνημα που θα έφερε τους νέους μαζί για να 

διαμορφώσουν έναν καλύτερο κόσμο. Αισθανθήκαμε ότι ακόμη και οι μαθητές

 στοιχειώδους ηλικίας είχαν κάτι πολύτιμο να συνεισφέρουν και ταλέντα

 και δεξιότητες για να μοιραστούν. Μαζί, δημιουργήσαμε νέους παγκόσμιους

 πολίτες με τους δασκάλους και τους γονείς μας. Σήμερα είμαστε κορυφαίες 

σειρές συνεντεύξεων σε όλο τον κόσμο για να μάθουμε τι σημαίνει να είσαι 

παγκόσμιος πολίτης. Ένας λόγος για τον οποίο είμαι παθιασμένος είναι

 να μοιραστώ τον πολιτισμό μου, που είναι ο πολιτισμός των Φιλιππίνων. 

Είμαι επίσης περήφανος Καναδάς και θέλω όλοι να αισθάνονται 

ευπρόσδεκτοι σε αυτό το κίνημα.

 Αυτό σημαίνει ότι είμαστε Παγκόσμιος Πολίτης, ότι εκτιμούμε και αποδεχόμαστε όλους. «


«Γεια σας το όνομά μου είναι  Sean και είμαι 12 ετών. Όπως και ο Jade, 

είμαι από το Βανκούβερ όπου ξεκινήσαμε την ιδέα της προώθησης 

θετικών αξιών και της διαφοράς. Ένα πράγμα για το οποίο είμαι παθιασμένος

αι η ωκεάνια ζωή και το νερό γενικά. Λατρεύω το ψάρεμα, μου αρέσει το 

κολύμπι και το πόσιμο νερό. Ανησυχώ ότι η ωκεάνια ζωή καταστρέφεται

 από την κλιματική αλλαγή. Γι 'αυτό είμαι ενεργός νέος παγκόσμιος πολίτης.

 Θέλω να συναντηθώ με επιστήμονες και να μάθω πραγματική επιστήμη και τι

 μπορεί να κάνει η επιστήμη για να βρει βιώσιμες βιώσιμες λύσεις για τον πλανήτη

 μας. "


Το Young Global Citizens διεξάγει μια σειρά συνεντεύξεων Zoom με 

επιχειρηματικούς, πολιτιστικούς, πολιτικούς και κοινωνικούς ηγέτες σε όλο 

τον κόσμο, οι οποίοι προσπαθούν επίσης να εφαρμόσουν αλλαγές. Ο στόχος τους

 είναι να οικοδομήσουν έναν παγκόσμιο συνασπισμό και να αναφέρουν στον 

Καναδά πρωθυπουργό κ. Justin Trudeau για τα ευρήματά μας.

Παρακολουθήστε την πλήρη εκδήλωση παρακάτω: 


https://bankimooncentre.org/conversation-with-young-global-citizens?fbclid=IwAR3Le0RS2yBSGV2Uz1fbTEgJPe41_nGePN7eeh7ayKjgjIyQ8RDBziAhVUk